Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

QUILTS = FLER AV MINA LAPPTÄCKEN

Av kickssons - 1 juni 2011 15:36

 Fick denna lilla bön via ett e-mail...

 

    

                   Ja, man kan ju alltid hoppas!!!!!!

                 

                 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

 

 Lite fler lapptäcken, som jag visade upp i den försvunna bloggen.

   

.

 

   

 

.

 

   

  Själva "hexagonerna" har jag sytt för hand, ellers  blir det mesta sytt på maskin.

 

 

 
 
GeddFish

GeddFish

1 juni 2011 16:49

Ja, denna bön har jag hört förut..... rolig!
Här skiner solen och det blåser på toppen av berget!
Kram!

http://gerd-geddfish.blogspot.com

kickssons

1 juni 2011 20:00

Som jag skrev till Kajsa också så har bönen surrat runt ett bra tag, men jag önskar den skickas till mannen själv i fråga. Sommar här hela dagen och ännu varmare i morgon. Kram till Er uppe på berget. ♥♥♥

 
Kaisa

Kaisa

1 juni 2011 18:25

Hej på dig, bönen till gud var rolig :-)

Underbart täcke, där ligger det mycket tankar? :-)

Fin helg till dig!

Kram / Kaisa ♥

http://andestyrka.blogspot.com

kickssons

1 juni 2011 19:58

Den där bönen har nog cirkulerat runt i cybervärlden ganska länge.. Kul att mina lapptäcken uppskattas. Kramisar ♥♥♥

 
 Kasoer

Kasoer

1 juni 2011 21:40

Fantastiska täcken du gör - skulle ABSOLUT kunna tänka mig att ha dom i min bia.
Sånt där kan minsann inte min matte, inte! (Inte särskilt mycket hon överhuvudtaget kan, faktiskt, när jag tänker efter...) ;)

http://kasperian2.blogspot.com

kickssons

1 juni 2011 23:06

men Kasper, visst kan Din matte mycket grejer; Duktig med datan, skriva jättetrevliga bloggar, duktig med att ta hand om Dig riktigt ordentligt, se till att Du får massa spännande bilutflykter med att leta bilnyckel och mycket annat. Symaskins kramar Kikkan ♥♥♥

 
Lena

Lena

1 juni 2011 22:54

Undra ja om inte den där "Gud" blandar ihop dom sakerna för dom flesta ha ha ha.. ;)
Snygga täcken som alltid! :))
Kram kram!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

kickssons

1 juni 2011 23:12

Jovisst, men man kan ju alltid hoppas!!! MC- turné avresa i morgon bitti, så "home alone" en vecka för mig. Evt blir det lite shopping i Primark ev av dagarna, men jag tar mig till en mer lokalt, lite för stressigt på Oxford Street!!! Kramilkram ♥♥♥

 
Ingen bild

Myllan

2 juni 2011 00:33

"I wish", kan jag säga till bönen, men vete 17, när, o om, den slår in...? -Jaa, dina lapptäcken är ju bara att beundra, så himla fina, som de är!!! - Vi tycks ha gått "om varandra" på Skypen, men kollar imor´n igen, om du är online,för nu är jag hur tröttis som helst :(( // Nattakramizar, efter att ha haft en kanonfin dag ♥♥

kickssons

3 juni 2011 00:34

Home alone en vecka. Gubben är på sin årliga MC turné. Ut på restaurant med ett par andra gräsänklingsfruar i morgon kväll, lite allt möjligt över helgen. På tisdag kommer svenskgänget hit på lunch..lurar på västerbotteost paj, hittade ett par påsar med riven ost i frysen. Men det blir tid till symaskinen också skulle jag tro. Kramisar & vi Skypehörs == lyser det är jag vaken!!! oavsett tid på dygnet. ♥♥♥

 
Simona

Simona

2 juni 2011 09:24

Hej!

Vilken gullig liten bön.
Kram

http://pagottochont.blogspot.com

kickssons

2 juni 2011 22:21

Hoppas den blir hörd!! Trevlig helg, Kramar ♥♥♥

 
hanne-may

hanne-may

2 juni 2011 10:06

Ha ha den var bra;-) Ha det så mysigt denna helg dag.kramar Eva

http://may-hanne.bloggplatsen.se

kickssons

2 juni 2011 22:20

Vi har ingen special helg, bara vanlig lör/söndag. Hopaps Du har det bra och är ledig. Kramar ♥♥♥

 
floridatjej åButtons

floridatjej åButtons

2 juni 2011 13:08

Jaha ja, ensam hemma så ger du dig iväg på lite "retail therapy", och det gör du alldeles rätt i........blötpuss från Buttons å kram från mig. PS. Fina täcken så klart.

http://floridatjej.bloggplatsen.se

kickssons

2 juni 2011 22:18

Blir nog lite shopping i morgon & quilting av nalletäcket hoppas jag. Hugs ♥

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

2 juni 2011 23:46

Du de är för jäkligt att han kan blanda ihop de så =)
Jaja,, de får man kanske stå ut med..
Trevlig helg o dröm sött. Puss I Pannan ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

kickssons

3 juni 2011 00:35

Tur at fler av oss kan fela ibland. Kram♥♥♥

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

3 juni 2011 00:02

Hej vännen. Ja du man skulle kanske be en bön o hoppas att de blir rätt =)
Ha en trevlig helg, va rädd om dig. Dröm sött Puss I Pannan o kramen ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

kickssons

3 juni 2011 00:36

natti natti så här mitt i natten. Kramisar ♥♥♥

 
Ingen bild

Optimist

3 juni 2011 14:39

Det var i alla fall en ärlig bön. Härliga lapptäcken du gör. Det är så fantastiskt med dessa färger. Den undre är min favorit. Ha det skönt i London. Hoppas att du har ett likadant väder som vi har här, om du tycker om sommarvärme. Kram.

kickssons

4 juni 2011 01:25

Kul att Du gillar t♪2ckena. Vi har också sommarv♪rme, men idag var det nog lite FÖR varmt, men det skulle vara OK om man befanns ig vid havet, Kram ♥♥♥

 
M Anneli A

M Anneli A

4 juni 2011 00:03

Tittar in o kramas lite =)
♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

kickssons

4 juni 2011 01:22

Nattikramar tillbaka. ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kickssons - 18 december 2015 23:00

.. och i morgon ska det evt bli +16 grader här i London.. Har nu varit ännu latare med bloggeriet, kikar in med ganska jämna mellanrum men det är nog bara 3 - 4 bloggar som jag numera läser. Hade nöjet att träffa Kasper med hans matte i Trosa i sen...

Av kickssons - 1 augusti 2015 19:52

Min au-pair & skolkamrat har varit på besök i veckan, hennes  "au-pair mamma" avled nyligen och begravningen var i måndags. Trots det tråkiga så blev det en mycket trevlig och nostalgisk dag, några av våra 'aupair barn' var naturligtvis på plats, det...

Av kickssons - 17 juli 2015 16:50

Var på lokal teater igår kväll och lyssnade på 5 fantastiska musikanter som körde nästan 3½ timmars Buddy Holly musik   . När jag var reseledare var de flesta av "mina" grupper 'specialgruppper'  många av dem ville passa på att gå på någon musikal i ...

Av kickssons - 2 juli 2015 21:10

Tror jag skäms lite efter  att ha hållt mig borta från den här bloggen, har försökt använda min iPad att  blogga och likaså kommentera lite på en del bloggare, men p.g.a. min totala värdelösa IT kunskap har det inte varit någon större succé på den fr...

Av kickssons - 1 januari 2015 22:24

Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År, har inte haft någon som helst blogglust  på evigheter, har dock varit inne och läste hos en del bloggare som jag fortfarande gillar att läsa, men orkar dessvärre inte läsa hos en del andra jag brukade läsa reg...

Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards