Alla inlägg den 11 juni 2011

Av kickssons - 11 juni 2011 17:13

Täcke till Ludvig med mestadels Nallebjörnar i tyg -mönstret


    


              Hoppas Ludvig kommer att gilla det.


                                 ###########


                   



När jag satt ute i solen och fållade Ludvigs täcke tidigare idag kom jag att fundera på varför man tar fram så himla mycket tallrikar, bestick etc när man har främmande. Tidigare i veckan var  5 svenska väninnor här på lunch. Räknade ut att följade dukades fram

36 fat/tallrikar, 12 glas, 6 kaffe/tea koppar, 54 bestick, servetter + uppläggningsfat med bestick till det..Tur det finns diskmaskiner!!! men jag har faktiskt inget emot att hand- diska.. och det trevliga är ju att det alltid är kul  att ha sina vänner omkring sig. "Tjejerna" dök upp vid 12.00 tiden  och de gick hem vid halv 6....                                            



Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards