Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av kickssons - 30 oktober 2011 14:29

Nu har jag sytt klart ett jul lapptäcke som jag ska ge till julmarknaden. Detta täcke har tagit ganska lång tid för mig att sy p.g.a att samtliga "hexagoner" har handsytts & jag har sytt dessa i bilen på de senaste årens bilsemester till Sverige (OBS;har inte sytt när jag kör!!!). Hade nästan glömt att jag hade alla bitarna klara så ÄNTLIGEN är täcket färdigt. Det mäter c;a 1.20 i kvadrat. Man kan även använda detta som en duk och det blir kanske då ett sova på maten täcke/duk.


    


Lite fler dalahästar har jag också hunnit med att sy  & 2 andra lapptäcken ska bara fållas. Planerar att fålla klart dem framför TV'n ikväll samtidigt som jag kikar på "Stricktly Dancing" (det är väl samma program som heter Let's Dance i Sverige).


                                              


  




.



Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards