Direktlänk till inlägg 5 april 2012

GLAD PÅSK

Av kickssons - 5 april 2012 17:48

              GLAD PÅSK

                                                  
  önskar jag Er alla



              


             BLÅKULLA NÄSTA ...... 


                     


                                          

                                                  
                       



 
 
optimist

optimist

5 april 2012 20:52

Ojdå, här var det fint och påskalikt vill jag lova. Din kreativitet är bra på många områden tydligen.
Vill önska dig en Glad Påsk.
Varm kram!

http://optimist.bloggplatsen.se

kickssons

6 april 2012 01:06

Jag är ju så otroligt oteknisk, men att fixa "animations" har jag delvis lärt mig.. Så glad Påsk. Kram ♥♥♥

 
Ingen bild

Cicci

5 april 2012 21:18

Ha ha ha! Nu far vi! Tjoooooohooooo! Seeeees på Blååååkullaaaa!!

kickssons

6 april 2012 01:05

och fullmåne är det ju också. Kramkram ♥♥♥

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

8 april 2012 19:35

Här va de pyntat o fint. Hoppas ni har de bra i påskhelgen.
Kram kram ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

kickssons

9 april 2012 11:36

Här pyntar man inte alls på samma trevliga sätt som i Sverige. Har haft en trevlig påsk med släktbesök frå Jönköpingstrakten. Kram

 
Ingen bild

Cicci

8 april 2012 22:25

Sådär ja. Då var det bara en dag kvar av Påsklovet. Avklarade idag lunch här med systeryster m fam, papps o L. samt G.F Gick bra ända tills slutet då det blev uppenbart att G.F inte orkade mer för då kopplade inte synapserna ovanför axlarna riktigt... Papps var färdig att pop a vein or two, men men. Det är bara att inse att det inte går att argumentera med en dement..
Kram kram och godnatt! :-)

kickssons

9 april 2012 11:24

I hope någon inser hur "bra" en del har det med gratis, konstant hjälp med G.F. Påskkramar ♥♥♥

 
Lena

Lena

10 april 2012 17:13

Påsken är över, jag har tagit det sååå lungt, knappt ens suttit vid datorn, bara gjort några inlägg & sedan haft den avstängd.
Inte gjort så mycket annat heller! fniss.. fast jag borde... ;)
Idag öser regent ner, & vi kurar inne!
Kram på er!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

kickssons

10 april 2012 17:41

Vi hade släktbesök från Småland och det så trevligt, själv tog jag det nog "extra lugn"t & svimmade i badrummet i Fredags morse..blää, tror bara jag har tuppat av en enda gång tidigare i mitt liv, så akuten besök halva dagen. Har tydligen fått någon infektion och saknade lite vätska i kroppen, dricker ju allt för lite varje dag, kanske ska börja hinka i mig massa kaffe & tea för att friskna till. Hoppas allt är bra med Er. Många kramar ♥♥♥

 
Nina

Nina

10 april 2012 21:45

USCH för svimningen, drick ordentligt!!!! Te, kanske även kaffe, är vätskedrivande, så kanske bäst all låta bli?
Hade också skrämsel idag med Pa förd i ambulans till akuten. Förhoppningsvis bättre imorgon så han kan åka hem.
Vet du hur många stenar det blev? Är det en extra träff innan maj?

http://www.bossyoz.com

kickssons

10 april 2012 23:17

Hi, Hoppas det blir utsläpp från akuten hos Er också. Tror det var extra junta nu på tisdag, men vi är i HonFleur några dagar nästa vecka så jag kan inte deltaga. Maj mötet blir ellers den 1:a Maj.Ingen aning om antal stenar, kanske ett par stycken ???? ♥♥

 
Lena

Lena

12 april 2012 10:54

Men hjälp!!! hua så otäckt! skönt att det gick bra, men rädd blir man & alla dom runt dej såklart...
Jag har svimmat en gång när jag hade magsjuka & kvaddade glasögonen ;(
Du får varva ner & dricka några fruktdrinkar med energi i, sitta på altanen & kantsy någon fin grytlapp eller duk & låta Rob passa upp på dej!! ha ha.. ;) & njuta av sol & vår!!!? om ni har någon vill säga?
Idag glimmar solen till emellanåt här, men gråa moln skymmer den mestadels.
Kram & var rädd om dej!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

kickssons

13 april 2012 01:00

Tar det lugnt, skönt att deligera ut typ tvätt, diskmaskiner etc... men hade det bra inne i stan idag, vår buffé & föredrag av en svensk advokat som praktiserar inne i London, en hel del intressant info.. Känner honom sedan långt tillbaka på den tiden han frilansande som skottlands reseledare hos en av de svenska charter firmorna. Kramkram ♥♥♥

 
Stintan

Stintan

12 april 2012 14:30

Åh, tack detsamma söta du!
Hoppas att ni hade det riktigt bra!
Jag har skrivit i min blogg nu äntligen. :)

kramen

http://angermanalvens.blogg.se

kickssons

13 april 2012 00:56

Ska in & kolla bloggen Din om en stund. Kramkram ♥♥♥

 
optimist

optimist

12 april 2012 16:41

Tänkte på dig i morse vid vår morgonrunda. Jag frös och det kom lite kallt regn och då undrade jag.
Undrar hur det är i London? Har hon soligt, vindstilla och fullt med blommande växter?
Varm kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

kickssons

13 april 2012 00:55

Nu har vi fått riktigt Aprilväder, som startade precis innan påsk, men blommor etc frodas. Svalt på nätterna men det är ju då man sover bättre, speciellt i den dragiga engelska husen. Kram ♥♥♥

 
Ingen bild

Myllan

13 april 2012 00:19

Kikar in, efter lååång tid, för jag kollar inte bloggar så ofta precis, o skriver inte heller, för jag har ledsnat på det, för länge sen, efter div. "olustigheter* jag mött "på vägen" s.a.s., men, även om det ABSOLUT inte gäller DIN blogg, så har jag blivit väldigt "anti", så jag hoppas du har överseende med det! Vi får höras privat ist.! -Ha dé bäst, o kramizar från mig ♥♥

kickssons

13 april 2012 00:52

Lyser det på Skypen slå gärna en signal.♥♥♥

 
sailaway

sailaway

13 april 2012 15:25

Hej!
Kikar in och önskar dig en Trevlig helg!
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

kickssons

13 april 2012 17:14

Tusen tack & det samma till Dig.. Kram ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kickssons - 18 december 2015 23:00

.. och i morgon ska det evt bli +16 grader här i London.. Har nu varit ännu latare med bloggeriet, kikar in med ganska jämna mellanrum men det är nog bara 3 - 4 bloggar som jag numera läser. Hade nöjet att träffa Kasper med hans matte i Trosa i sen...

Av kickssons - 1 augusti 2015 19:52

Min au-pair & skolkamrat har varit på besök i veckan, hennes  "au-pair mamma" avled nyligen och begravningen var i måndags. Trots det tråkiga så blev det en mycket trevlig och nostalgisk dag, några av våra 'aupair barn' var naturligtvis på plats, det...

Av kickssons - 17 juli 2015 16:50

Var på lokal teater igår kväll och lyssnade på 5 fantastiska musikanter som körde nästan 3½ timmars Buddy Holly musik   . När jag var reseledare var de flesta av "mina" grupper 'specialgruppper'  många av dem ville passa på att gå på någon musikal i ...

Av kickssons - 2 juli 2015 21:10

Tror jag skäms lite efter  att ha hållt mig borta från den här bloggen, har försökt använda min iPad att  blogga och likaså kommentera lite på en del bloggare, men p.g.a. min totala värdelösa IT kunskap har det inte varit någon större succé på den fr...

Av kickssons - 1 januari 2015 22:24

Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År, har inte haft någon som helst blogglust  på evigheter, har dock varit inne och läste hos en del bloggare som jag fortfarande gillar att läsa, men orkar dessvärre inte läsa hos en del andra jag brukade läsa reg...

Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards