Alla inlägg den 3 juni 2012

Av kickssons - 3 juni 2012 12:08

..är något jag  ibland saknar, vi har ju massvis av second-hand butiker och på sommarmånaderna en finns det ofta på helgerna CARBOOT sales, men inget  speciellt jag letar efter härifrån England.  Jag har i flera år letat efter fler av dessa skålar som IKEA sålde på 70-talet. Mina köpte jag på IKEA  i Köping, som fanns där 1973- 1984 och  -84 fick Västerås sitt 1:a IKEA varuhus, förra året byggdes ett nytt  i västra delen av infarten på E18.


  


Skulle någon av Er ha några av dessa skålar & vill sälja, skulle jag bli jätteglad   om jag kunde få köpa. Hör i så fall av Dig till mig här på bloggen.  OBS!!! Alla mina meddelanden kollar jag innan de publiceras här på bloggen, så skickar Du något tel- nummer, e-mail etc lägger jag absolut INTE ut det här på bloggen. Skålarna finns även med andra bär i mönstret och även de blir OK.


Drottning Elisabeth firar denna helg sina 60 år som regent och det är 2 extra helgdagar,  i morgon & Tisdag. Dessvärre har vi uruselt väder med   regn   & kalla vindar, jättetråkigt för idag ska det vara massa jippon på Themsen med omkring 1.000 båtar inkl. den nya fina paradbåten 'Royal Badge Gloriana'     

 

Så det blir ju OK att sitta inne i husvärmen & se det hela på TV.

 

P.S På Spirit of Chartwell befann sig en hel del av kungafamiljen..

 

 

Beundrar Drottning Elizaberth & 90-åriga Prins Philip att orka stå så länge och se på båtparaden. Det vankas nog varma fotbad på Buckingham Palace i kväll.

                                                  

      



Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards