Alla inlägg under september 2012

Av kickssons - 26 september 2012 23:25

Äntligen tid för lite bloggande.. Befinner mig återigen i kära "Svedala" och  i vanlig ordning några dagar i världens ände.


 

Ett Clas Ohlssons besök behövdes så Södertälje here we came.. Det blev lunch-dags så vi funderade  på  att åka lite mer norr över mot Rönninge & äta lunch. Har genom bloggläsandet läst om hunden Luddes  besök i Delikatessaffären   där, som även har lunch servering.  Beställde  mat, fick fönsterplats och mitt in en tugga  ser jag Ludde himself spatserande förbi med sin husse i kopplet. For ut från restauranten tjoandes att        titta   där går hunden Ludde med sin husse, hann ifatt dem och kunde flåsande berätta om att jag så ofta läser Luddes trevlig blogg. Hann byta några ord med dem och min käre make fick äran att träffa Ludde som liksom hade rekommenderat detta trevliga ställe in ett av sina tidigare blogginlägg. . Maten var mycket god & naturligtvis blev det lite shopping från delikatessavdelningen med bl.a en ypperlig fransk ost  och lite annat smått & gott som dessvärre inte varande så länge när vi kom tillbaka till Trosa   .   Hunden Toto blev inte så glad över att vi luktade hund när vi kom tillbaka till hans hem    .

Behövde sedan lite hjälp med att ladda ner dagens bilder till datan av Totos matte och naturligtvis blev jag tagen på bar gärning    när hon såg på bilderna att jag lät Toto hoppa upp på köksbordet så vi kunde kela lite med varandra         


Nästa besök på denna semester blir Västerås där vi ska på fint kalas på lördag.


Med hopp om att vi får lite mindre regn           & att  solen   kanske tittar fram   

          

                          



Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards