Direktlänk till inlägg 31 december 2012

HAPPY 2013

Av kickssons - 31 december 2012 23:33

   HAPPY NEW YEAR !


       


  GOTT NYTT ÅR !


   


                                                  
             2013



   

.

 
 
Ludde

Ludde

1 januari 2013 00:30

Oj! Här har vi redan 2013 sedan 30 minuter! Ber att få önska dig och gubben ett Gott Nytt År! Vi sover nog redan när det nya året når er...

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

kickssons

1 januari 2013 01:52

Tack så mycket!!! Den som väntar på något Gott.... :)

 
Ingen bild

Cicci

1 januari 2013 16:46

GOTT NYTT ÅR!! ♥♥♥♥
Kramar från oss alla

kickssons

1 januari 2013 23:58

Tack det samma.. gjorde inget speciellt, åt lite gott, smuttade på lite bubbly, R la sig 00.05 skulle upp & frilansa åt Sainsbury's redan kl; 06.00Kramisar ♥♥♥

 
Kasper

Kasper

1 januari 2013 19:30

Gott Nytt År, från mig och matte och alla katter (FAST det där som syns bakom Big Ben är skrämmande, vill int ens tänka på hur det lät... men det är ju långt härifrån, förstås...) :D

http://kasperian2.blogspot.se

kickssons

1 januari 2013 23:55

Jag gillar heller inte fyrverkerier, men bilden tog jag på TV skärmen med ljudet avstängt. Vi hade konstigt nog inte speciellt mycket fyrverkeri igår, SKÖNT!! Hoppas matte mår lite bättre idag.. God fortsättning på det nya året

 
wiolettan

wiolettan

2 januari 2013 17:52

Oj, här var det fint och fest.
Är det Big Ben?
Jag har varit i London en gång och fick se en skymt av klockan.
Vill önska dig en god fortsättning på det nya året.
Kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

kickssons

3 januari 2013 00:52

De 3 första bilderna hittade jag på nätet, den lite suddiga Big Ben bilden tog jag från TV'n vid midnatt. "Bubbelvattnet" var bara en mini flaska med 2 små glas, som jag personligen bara smuttade på, det skotskrutiga tyget är makens familje klan mönster. Trevligt mönster. God fortsättning på 2013. Kramar ♥♥♥

 
Ingen bild

Neta

2 januari 2013 17:53

Men vad kul att Du tittat in till mig..
Har inte blivit så mycket bloggat på ett tag, men
nu ska jag börja igen,,
Gott Nytt År till Er!

kickssons

3 januari 2013 00:47

Ja Du Neta en del av oss har nog massa annat för oss och hinner inte blogga hela tiden.. Tittar in hos Dig lite då & då. Kram och god fortsätting på det nya året. ♥♥♥

 
S/Y EUPHORIA

S/Y EUPHORIA

2 januari 2013 19:19

God fortsättning!
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

kickssons

3 januari 2013 00:45

Tack det samma och lycka till framöver med seglatsen, låter jättespännande. Hörs snart. Kram ♥♥♥

 
Ingen bild

Myllan

4 januari 2013 23:24

God fortsättning på det nya året!

kickssons

6 januari 2013 16:43

Tack det samma, hoppas Du hade en bra jul & nyår.. Vi tog det lugnt, stannade hemma på nyårsaftonen och R kröp i säng c;a 5 minuter in på det nya året. Kramisar ♥♥♥

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

6 januari 2013 16:24

Detsamma till er familjen :)..Jag hoppas på ny inspritation i broderiet. Må väl..Ps! Jag har blivit med smått idag..2 små pip hehe../Blessings

http://blessingsrehab.bloggplatsen.se

kickssons

6 januari 2013 16:41

Grattis till de nya små kattungarna.. blev det fler???? än 2 st???? Kram ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kickssons - 18 december 2015 23:00

.. och i morgon ska det evt bli +16 grader här i London.. Har nu varit ännu latare med bloggeriet, kikar in med ganska jämna mellanrum men det är nog bara 3 - 4 bloggar som jag numera läser. Hade nöjet att träffa Kasper med hans matte i Trosa i sen...

Av kickssons - 1 augusti 2015 19:52

Min au-pair & skolkamrat har varit på besök i veckan, hennes  "au-pair mamma" avled nyligen och begravningen var i måndags. Trots det tråkiga så blev det en mycket trevlig och nostalgisk dag, några av våra 'aupair barn' var naturligtvis på plats, det...

Av kickssons - 17 juli 2015 16:50

Var på lokal teater igår kväll och lyssnade på 5 fantastiska musikanter som körde nästan 3½ timmars Buddy Holly musik   . När jag var reseledare var de flesta av "mina" grupper 'specialgruppper'  många av dem ville passa på att gå på någon musikal i ...

Av kickssons - 2 juli 2015 21:10

Tror jag skäms lite efter  att ha hållt mig borta från den här bloggen, har försökt använda min iPad att  blogga och likaså kommentera lite på en del bloggare, men p.g.a. min totala värdelösa IT kunskap har det inte varit någon större succé på den fr...

Av kickssons - 1 januari 2015 22:24

Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År, har inte haft någon som helst blogglust  på evigheter, har dock varit inne och läste hos en del bloggare som jag fortfarande gillar att läsa, men orkar dessvärre inte läsa hos en del andra jag brukade läsa reg...

Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards