Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

GOTT NYTT ÅR/ HAPPY NEW YEAR

Av kickssons - 1 januari 2014 14:59

 Gott Nytt År från London. Bilderna tog jag igår kväll viaTV'n.

  


 


Jag hoppas Ni alla hade en trevlig Nyårsafton.




 
 
Ingen bild

Neta

2 januari 2014 20:19

Tack för hälsningen.. Gott Nytt År själv!
Jag är inte så mycket in här heller.
Det är mest Facebook, men ibland kollar jag in...
Jag har inte så många följare så det är inga kommentarer...
Så jag blir så glad när någon skrivit...
Du gör så mycket fint!
God fortsättning på nya året.
Kram Neta!

kickssons

11 januari 2014 00:11

Alltid så trevligt att se vad andra tillverkar. Ha en bra helg. Kram ♥♥♥

 
Berit E

Berit E

2 januari 2014 23:53

Här hoppas vi att fortsättningen på 2014 blir bättre än inledningen - stackars lille Kasper blir ju ett enda vitt, skälvande och panikslaget knyte när smällare och fyrverkerier sätter i gång.
Men nu är allt lugnt igen. :)
Ha det riktigt bra under året som just börjat!

http://kasperian2.blogspot.se

 
Lena

Lena

10 januari 2014 22:33

Hej & hå & Gott Nytt År på er båda!! :)))

Kramarom er♥

http://frallorna.bloggplatsen.se

kickssons

11 januari 2014 00:12

Det samma till Er alla. Massa kramar ♥♥♥

 
Kikkan

Kikkan

11 januari 2014 00:38

Berit, vet ej vad som skedde men mina svar kommentarer liksom bara försvann. Hoppas i alla fall att det inte smäller mer omkring Er nu.

http://kickssons.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kickssons - 18 december 2015 23:00

.. och i morgon ska det evt bli +16 grader här i London.. Har nu varit ännu latare med bloggeriet, kikar in med ganska jämna mellanrum men det är nog bara 3 - 4 bloggar som jag numera läser. Hade nöjet att träffa Kasper med hans matte i Trosa i sen...

Av kickssons - 1 augusti 2015 19:52

Min au-pair & skolkamrat har varit på besök i veckan, hennes  "au-pair mamma" avled nyligen och begravningen var i måndags. Trots det tråkiga så blev det en mycket trevlig och nostalgisk dag, några av våra 'aupair barn' var naturligtvis på plats, det...

Av kickssons - 17 juli 2015 16:50

Var på lokal teater igår kväll och lyssnade på 5 fantastiska musikanter som körde nästan 3½ timmars Buddy Holly musik   . När jag var reseledare var de flesta av "mina" grupper 'specialgruppper'  många av dem ville passa på att gå på någon musikal i ...

Av kickssons - 2 juli 2015 21:10

Tror jag skäms lite efter  att ha hållt mig borta från den här bloggen, har försökt använda min iPad att  blogga och likaså kommentera lite på en del bloggare, men p.g.a. min totala värdelösa IT kunskap har det inte varit någon större succé på den fr...

Av kickssons - 1 januari 2015 22:24

Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År, har inte haft någon som helst blogglust  på evigheter, har dock varit inne och läste hos en del bloggare som jag fortfarande gillar att läsa, men orkar dessvärre inte läsa hos en del andra jag brukade läsa reg...

Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards