Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Tiden bara rinner förbi

Av kickssons - 13 april 2012 17:24

och nu är det snart mitten av April...   


Påsken kom & gick, vi hade släktingar på besök från Sverige som bl.a hade fått tag i fotbolls biljetter till matchen Chelsea - ???  (till hutlösa priser) på påskaftonen.


Själv mådde jag inte så där 100%   på långfredagsmorgonen,  det hela slutade med att jag  hamnade på akuten...   .... huga huga, men efter lite vätskedropp , prover hit & dit kom doktorn och sa att  jag fick åka hem efter några timmar,  med ett paket  piller   .   


Sov i stort sett 3 dagar i sträck & gästerna våra klarade sig på egen hand och hann nog likväl att se mycket av London som vi hade planerat.


Nu är det symaskien som gäller ett tag framöver för 21:a & 22:a April ska jag deltaga på en quilt show.


                                                


 
 
Berit Elisabet med Kasper

Berit Elisabet med Kasper

15 april 2012 00:37

Akuten, dropp - låter riktigt otäckt! Men det verkar som om du mår bättre nu, att döma av dina planer för närmste veckorna.
Fortsätt nu att må bra!!!
Och var glad att du slapp den syn som mötte mig i morse - 1 dm tung blöt snö!!! Sommardäck på bilen och måste ut med den!!!

http://beritelisabet.blogspot.se

kickssons

15 april 2012 11:27

Tack & lov brukar jag inte behöva 'akuter' allt för ofta... och mår bra som vanligt igen. Tycker verkligen Ni INTE behöver mer snö. Kör försiktigt på de slaskiga vägarna

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

18 april 2012 23:30

Oj då de va inte roligt.. Hoppas att du är piggelin nu.. Ja du får allt se till så du inte blir sjuk mer för snart kommer våren,, hit i alla fall =)
Dröm sött kram kram ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

kickssons

20 april 2012 13:11

Tycker jag mår helt OK igen, men hade kanske inte min vanliga aptit tidigare i veckan trots att vi var över i Frankrike. Kramar ♥♥♥

 
Lena

Lena

18 april 2012 23:39

Kan ana att maskinen surrar på där hemma ha ha..
Sys det mer i England än Sverige tro? tycker du är på den ena mässan efter den andra, eller är det för att du är intreserad & hittar alla ställen? dom kanske finns här åxå, bara det att man inte letar på dom?...
På fredag ska vi på teater som förståndshandikappade satt upp här i stan, ska bli super kul!! sedan ska det snöa hela lördagen & på söndag fyller Märta år, så då blir det Prinsess kalas med prinsess tårta! så de så! ;)
Må så gott!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

kickssons

20 april 2012 13:09

Nu ska det inte sys så mycket mer på ett tag framöver.. Hoppas Ni får en trevlig teaterkväll. Fint folk som firar födelsedagar de närmaste dagarna.... Engelska drottningen Elisabeth fyller år i morgon! Men här blir det nog inte Princesstårta, tror det är en typisk Svensk typ av tårta. Trevlig helg Kramar ♥♥♥

 
Ingen bild

Eva

20 april 2012 10:44

Hoppas allt är bra nu? Här snöar det. Hoppas det är övergående. Vill önska en fin helg och var rädd om dig. kram

kickssons

20 april 2012 13:06

Men nu har ni väl haft nog med snö denna vinter. Vi har också lite svalare väder än normalt & i Frankrike som vi var i tidigare i veckan var det också kallt. Trevlig helg till Dig också. ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kickssons - 18 december 2015 23:00

.. och i morgon ska det evt bli +16 grader här i London.. Har nu varit ännu latare med bloggeriet, kikar in med ganska jämna mellanrum men det är nog bara 3 - 4 bloggar som jag numera läser. Hade nöjet att träffa Kasper med hans matte i Trosa i sen...

Av kickssons - 1 augusti 2015 19:52

Min au-pair & skolkamrat har varit på besök i veckan, hennes  "au-pair mamma" avled nyligen och begravningen var i måndags. Trots det tråkiga så blev det en mycket trevlig och nostalgisk dag, några av våra 'aupair barn' var naturligtvis på plats, det...

Av kickssons - 17 juli 2015 16:50

Var på lokal teater igår kväll och lyssnade på 5 fantastiska musikanter som körde nästan 3½ timmars Buddy Holly musik   . När jag var reseledare var de flesta av "mina" grupper 'specialgruppper'  många av dem ville passa på att gå på någon musikal i ...

Av kickssons - 2 juli 2015 21:10

Tror jag skäms lite efter  att ha hållt mig borta från den här bloggen, har försökt använda min iPad att  blogga och likaså kommentera lite på en del bloggare, men p.g.a. min totala värdelösa IT kunskap har det inte varit någon större succé på den fr...

Av kickssons - 1 januari 2015 22:24

Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År, har inte haft någon som helst blogglust  på evigheter, har dock varit inne och läste hos en del bloggare som jag fortfarande gillar att läsa, men orkar dessvärre inte läsa hos en del andra jag brukade läsa reg...

Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards