Alla inlägg den 18 november 2012

Av kickssons - 18 november 2012 23:42

En härlig dag som startade med solsken   från en klarblå himmel,  skrapning av is från bilfönstret och  iväg till en julmarknad jag hade bokat bord på. Försäljningen kunde ha gått bättre men det blir nya friska tag den 1:a December på nästa julmarknad.

 Hem & lasta ur bilden, därefter in till London och träffa Lena med mor, syster & svägerska    på hotell i Bayswater. Vi hade bestämt att vi skulle äta på någon pub i närheten av deras hotell och fick underbart god mat där.      

        Precis när vi hade ätit färdigt blev det sång & pianospel med de lokala pub besökarna.. jättetrevligt  och jag blev nog så tagen av det hela att jag glömde ta bilder  , men jag är helt säker på att Lena kommer att lägga in massor av sina London bilder när hon kommer hem.

   

Jag kom hem med två ICA  kassar (som Ni kan se på en av bilderna) och de hade massa fina  och mycket uppskattade presenter..    Kalles och annan kaviar, mjukost,  julmust, julskum, finfina servetter, stearinljus med dalahästmotiv,  jättefin bild på vovvarna och en mycket vackert  halsband  och  2 dalahäst-

berlocker!!!  


Med hopp om att damerna får en fin hemresa i morgon  ? 

Dags att krypa i säng , ska  upp tidigt i morgon och hjälpa till med upp-packning & prissättning av varor  till helgens Julmarknad i Svenska  Kyrkan i London.


       

Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards