Direktlänk till inlägg 24 december 2011

GOD JUL ==== MERRY CHRISTMAS

Av kickssons - 24 december 2011 11:30

      Önskar Er alla som kikar in här på min blogg en riktigt

                  GOD JUL  



               Wish you all a very MERRY CHRISTMAS   


                                                                 




                                                  


                                                 . 


                                 


.


P.SVarsågoda, rosor som jag har plockat ute i trädgården alldeles nyss.


   



    


. 

 
 
Ingen bild

Cicci

24 december 2011 21:45

GOD JUL!!!!
Julkramar från Cicci o grabbarna och papps

kickssons

25 december 2011 17:16

♥Thank you♥ .. Har the papps rest tillbaka till bästkusten igen???? Hade trevligt igår, R & Steve satt & surrade till efter kl;2 och en flaska portvin "dunstade " bort sent igår kväll. Jag behövde en halv matsked att hälla i stilton osten, men inte en chans til det!!!! Själv stöp jag lite innan the boys & vaknade 9 i morse!!! Ska iväg till Ickenham om en stund & lämna presenter till den lilla mannen som ska få en "laptop" som väsnas & sen hittade jag ett passande 'piano' som också kan spela truddelutter non stop!!!, Skulle kanske ta med öronproppar till mormor & morfar :) :) :) Hörs & hälsa där det passar ♥♥♥

 
Ingen bild

Cicci

24 december 2011 21:46

Å förresten - ur led är tiden... Blommande rosor i trädgården på julafton?!?!? Nog för att ni har ett annat klimat, men ändå!!! Helt otroligt..
Kram igen!

kickssons

25 december 2011 17:05

Ja nog undrar man & några små gröna tomater hade jag på en av plantorna jag har glömt att klippa bort!!! Ha en bra fortsättning påhelgen. P.S var Tomten snäll??? Kram ♥♥♥

 
Lena

Lena

25 december 2011 21:58

Kramar till er!! :))♥
Rosor i december, jo man tackar!! ;) vackra var dom åxå! :))
Önskar er en fin fortsättning!!♥ Kram! /Lena med flock
pst. mamma & Agneta bad mej hälsa såååå mycket till er båda!!♥

http://frallorna.bloggplatsen.se

kickssons

25 december 2011 23:30

Hälsa tillbaka. Nu är jag så mätt att jag vill helst inte se mat förrän på torsdag när vi ska på kalas, klädstil 20-tals. Jag ska ut & leta feather boa (vet inte vad det heter på svenska, men en sån där "shal" som ser ut som påsk-ris-vippor!!!) Gubben klarar sig ju med sin kilt för det hade man ju även på 20-talet. Kramisar ♥♥♥

 
Geddfish

Geddfish

26 december 2011 11:06

Rosor på Julafton? Mamma mia!
God fortsättning, det är ju den sista juldagen idag!
Vi var uppe i Dalsland på Julafton och kom hem igår kväll.
AnnanDagsJulKramar♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

kickssons

26 december 2011 12:47

I morgon blir det en extra helgdag här i.o.m att juldagen var på en söndag.. fattar nada.. Hittade 2 till rosknoppr ute i trädgården i morse. Kram ♥♥♥

 
optimist

optimist

26 december 2011 17:01

Så vackra rosor. Vackrare än dom vi såg i går och i morse. Här är det alldeles klart upp och nervända världen. Rosor vid ett hus på Tulegatan i december, helt otroligt.
Vill önska dig en God Fortsättning.
Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

kickssons

26 december 2011 23:01

Dethar varit varmt här idag igen så i morgon ska jag klippa ett par knoppar till. Undrar vad 'moder jord' gör med naturen denna vinter. Kramar ♥♥♥

 
sailaway

sailaway

26 december 2011 17:02

Hej & God fortsättning!
Tack för att du tänkte på mej i stormen. De var omtänksamt :-)
Ja här blommar alldeles snart rhododendron hos mej.
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

kickssons

26 december 2011 17:58

Verkar som om Du har fixat till förtöjnings bojarna ordentligt!!! Ha det bra & hoppas det mojnar. Kramar ♥♥♥

 
Ingen bild

Eva

27 december 2011 20:19

Tack för vackra rosor. Önskar en fint slut på dessa dagar innan nytt år. Man kan tro det är påsk här. Nu har Dagmar lugnat sig lite. Den där bruden är inte snäll. stor kram

kickssons

27 december 2011 22:31

Såg i Expressen att det blommar lite här & där i Sverige också just nu. Skönt att Dagmar har gett sig iväg. Kramar ♥♥♥

 
Ingen bild

Cicci

28 december 2011 21:11

Hej hopp!
I morgon bitti åker vi till Oslo för att fira nyår! Kommer hem igen den 2/1. Så, jag vill önska er ett riktigt Gott Nytt År redan nu!!!!
Kramar, Cicci & co.

kickssons

28 december 2011 22:54

Ha de så hyggeligt i Oslo. Vi firar Nyårsaftonen med "fåglarna" som barnvaktar Joe. Vi skulle ha varit här, men jag fixar pytt-i-pannan & tar med mig till dem. Ska på Villes 40-årskalas i morgon, trodde att klädseln var 1920-tals, MEN det är tydligen 1930 som gäller!!! & det fick jag reda på för någon timmes sedan.. So what shall I do??? Antagligen kommer jag i 1929-års mode!!!! Kilten ser ju likadan ut oavsett årtal, så no problems där. Kramar ♥♥♥

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

28 december 2011 22:39

Så mysigt med rosor i december =)
Önskar er en god fortsättning o ha en mysig kväll kramar ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

kickssons

28 december 2011 22:46

Hittade fler rosknoppar idag när jag var ute i trädgården & "vårstädade". Kramar ♥♥♥

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

30 december 2011 21:45

Helt otroligt att du har rosor.. Mysigt..

♥ GOTT ♥ SLUT ♥
♥ GOTT ♥ NYTT ♥ ÅR 2012 ♥

Hoppas på ännu ett härligt år tillsammans

♥ KRAMAR ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

kickssons

31 december 2011 00:26

Tack det samma & tack för gulligt julkort. Kram ♥♥♥

 
sailaway

sailaway

31 december 2011 09:01

Gott Nytt år!
Kram :-)

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

kickssons

31 december 2011 13:01

Det samma önskar jag Dig med hopp om att Du får ett härligt 2012 med mycket seglande. Kramisar ♥♥♥

 
Ingen bild

Eva

31 december 2011 10:02

Vill önska dig ett fint gott nytt år<3 kramar

kickssons

31 december 2011 13:00

Det samma till Dig, med hopp om att 2012 kommer ett bli ett bra år. Kramar ♥♥♥

 
optimist

optimist

31 december 2011 11:01

Hoppas att allt är bra.
Vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
Roligt att fått lära känna dig här på bloggen.
Kram!

http://optimist.bloggplatsen.se

kickssons

31 december 2011 12:59

GOTT NYTT ÅR TILL ER I SUNDBYBERG önskar vi från London. Kramar ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kickssons - 18 december 2015 23:00

.. och i morgon ska det evt bli +16 grader här i London.. Har nu varit ännu latare med bloggeriet, kikar in med ganska jämna mellanrum men det är nog bara 3 - 4 bloggar som jag numera läser. Hade nöjet att träffa Kasper med hans matte i Trosa i sen...

Av kickssons - 1 augusti 2015 19:52

Min au-pair & skolkamrat har varit på besök i veckan, hennes  "au-pair mamma" avled nyligen och begravningen var i måndags. Trots det tråkiga så blev det en mycket trevlig och nostalgisk dag, några av våra 'aupair barn' var naturligtvis på plats, det...

Av kickssons - 17 juli 2015 16:50

Var på lokal teater igår kväll och lyssnade på 5 fantastiska musikanter som körde nästan 3½ timmars Buddy Holly musik   . När jag var reseledare var de flesta av "mina" grupper 'specialgruppper'  många av dem ville passa på att gå på någon musikal i ...

Av kickssons - 2 juli 2015 21:10

Tror jag skäms lite efter  att ha hållt mig borta från den här bloggen, har försökt använda min iPad att  blogga och likaså kommentera lite på en del bloggare, men p.g.a. min totala värdelösa IT kunskap har det inte varit någon större succé på den fr...

Av kickssons - 1 januari 2015 22:24

Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År, har inte haft någon som helst blogglust  på evigheter, har dock varit inne och läste hos en del bloggare som jag fortfarande gillar att läsa, men orkar dessvärre inte läsa hos en del andra jag brukade läsa reg...

Presentation


WELCOME TO MY BLOG THAT MAINLY IS ABOUT MY QUILTING. Välkommen till min blogg som mestadels handlar om mina lapptäcken, men lite annat kommer säkert också att dyka upp

LOKAL TID

London

LONDON VÄDRET

Vädret London

SENASTE INLÄGGEN

LÄNKAR

QUILTING BLOGGERS

Quilting Gallery Logo

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

TACK FÖR DITT BESÖK

BESÖKANDES FLAGGOR

free counters

Kategorier

GÄSTBOK

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards